Frida Bergman

Hemma igen :'D

Permalink3
nu är jag äntligen hemma från norrland. om ni undrar varför jag inte har bloggat på 4 dagar så har jag vart ute i skogen utan data, jag höll på att dö :o hahah ne det gick bättre än vad jag trodde, med godis och lite hopping så :D hittade ett par mukisar, en tröja och ett par skor (y) sen lite annat skit, Jag orkar inte skriva om att vi har gjort, men olat har vi gjort, och jag har blivit BRUN :D fatta vad glad jag blev, typ 25 grader i norrland :o hahhaha grekland ;) Sen har jag fotat masor. men alla bilder tänker jag inte lägga ut, ni får några på mig ;) muhahhah!


puss <3











Kommetera nu ;) <3
#1 - - ellen:

SNYGGA JÄVEL!!!!!!!!<3 saknar dig så jag dör!

#2 - - franke i sörmland:

häftiga bilder:O hoppas du har haft en bra helg:) ser ut så iaf:P hare bäst

#3 - - louise:

Fiiinis. hahaha som grekland ;)

tsss. <3

Till top