Frida Bergman

lediga idag (a)

Permalink1
fan vad skönt att vara lediga idag. behövdes! igår höll jag på att svimma, va så jävla trött.
Vaknade vid 11 idag, skulle ta hand om tindra och gå upp senast 10, hahhah mamma och pappa blev arga som vanligt, bråkar fan alltid med dom. usch! Sen så fick jag åka moppe ner till oxelösund. Och jag VÅGADE åka moppe igen. ja va skit rädd i början usch. Sen åkte vi till nån moppe afär och kollade hur mycket det skulle kosta med nya delar till moppen, och det blir jävligt dyrt. hahha grattis martin (y)  Sen hem och äta mat och ner och longerhoppa iskra, i grimma xD hahah för hon får inte ha träns på en vecka, hahah. hon va iaf skit duktig. hon vart skit glad att få hoppa igen :D höjd till 90 kanske. och fan vad hon hoppar. det märks att hon har fått mycket mer muskler nu :') lilla gumman, längtar som fan till att få rida henne igen :D Okej, det va intressant att läsa om min häst va ;) hahhah.
Fan jag kommer att DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ i morrn :''''(

puss <3


hahahhahah, så snygg ;D
#1 - - franke:

nää du kommer inte dööööööö:O nu haru ju varit ledig en dag så du har vilat upp dig:) spännande läsnig om moppen o kusen iaf:P

Kämpa!

Till top