Frida Bergman

Azuuuuum

Permalink3
jaaaa, solen skiner som fan där ute men jag kan inte vara ute :( är helt bränd. hahah xD så jag får hålla min borta från solen i nån dag :D Mys igår med lollo, låg och solade på lite olika ställen och badade :) riktigt mysigt. förutom att nån snodde 60 kr av mig -.- hahah. Måste göras om gumman <3
Ikväll blire party för hela slanten :D har inte riktigt någon koll vart vi ska men jag känner på mig att kvällen kommer bli azuuuum ;D Förövrigt så mår jag väl bra, saknar linda som fan, men men det är som det är och hoppas på att det löser sig till slut.
hoppas att ni har det bra, puss <3



hahha midsommar bild igen ;D
#1 - - louise:

ja det ska verkligen göras om, <3<3 :))

#2 - - pandie:

ikväll ska vi dansa nyktra barbie bärta!



<33

#3 - - ellen:

<3

Till top