Frida Bergman

31 mars

Permalink0

I morrn äre första april ;) hahha undra vad man ska dra till med då ;)

Prao idag då, mådde inge bra när jag åkte dit. hade feber och va sjukt trött. Sen skulle vi rida ut det första vi gjorde och jag fick postman. stallets största häst. Och ja han väl sitta på han i 10 min sen låg jag på backen igen. jippie, och klockan va inte änns 10 -.- fy fan ska sluta med hästar hel! byta gymnasium, börja droga och hänga utanför Ica. Aja, skrapade upp ryggen och min höft är svullen. Roligt. Och jag kommer väl inte kunna röra mig från sängen imorgon, för min rygg kommer att vara hur dålig som helst. JIPPIE!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ska försöka mig på att rida men egna CEPE häst sen då, roligt roligt. 
Aja ska äta nu, ha det bra blogg lästare <3

puss <3

Till top