Frida Bergman

Tummen upp (:

Permalink1

Idag är en sånn bra dag, om man jämför med mina andra dagar i veckan så har den här vait helt underbar, om man bortser från skoskav men men ;) skorna är ju snygga iaf. I skolan så hade vi nationella prata på engelska idag, trodde att jag skulle dö, men jag och fian ägde, det gick jätte bra :D tänk om det skulle bli ett G eller kanske ett VG :O då svimmar jag! När man väl hade börjat prata engelska så blev det lätt :D Nu sitter jag och gör en läxa i Excel och den är faktiskt rolig, tror det eller ej men det är sant ;D Sen ska jag gå en promenad med pollen som har blivit mycket bättre i benet, phuuu! vill att hon ska bli friskis nu. hon är helt galen så roligt för mig sen, första ridturen, jippie rodeo ;D Men nu ska jag återgå till att plugga plugga och plugga :D Hoppas att eran dag har varit lika bra som min <3

puss <3

#1 - - franke:

alltid kul med dagar som går bra:) men du måste limma in en bild så man får se skorna;) hare bra

Till top