Frida Bergman

hopptävling

Permalink4

okejs vart ska jag börja skriva då. Hann inte skriva nått igår :( Men torsdagen va grymt värd. Blev lite mycket kanske men hade grymt kul :D Får se om det kommer lite bilder :)

Idag så tävlade jag i eskilstuna :D
I första klassen 90: så kom vi felfritt, så jävla härligt, har dom senaste tävlingarna alltid klantat till det så det kändes jätte skönt att äntligen sätta en 0a :D
Sen va jag grymt taggad för 1 meter, hon hade hoppat skit fint på framhoppningen och sen på första hindret så kraschar vi, hahah nu skrattar jag bara åt det, men ohh mupp häst. glömmer och lyfta på benen. Men iaf så efter anmälde vi till 1 meter igen och fick starta som unghäst. Då gick allt perfekt :D Så kom 0a igen :D sjukt duktig liten häst jag här när hon lyfter på benen :D

 

 

hahha riktigt fint :DD kom på att det va nog första gången jag ramlade av henne :) lite pinsamt med en fullproppad läktare med folk -.- men men ÖVER kom vi sen :D <3

FILM: http://www.youtube.com/watch?v=XP1Lp9IAKAs

#1 - - franke:

kul att det gick bra frida:P det blev ju trots allt bara en rivning;) härligt;D kämpa på

#2 - - louise:

HAHAHA sött ;D

#3 - - ellen:

fyfan va harligt! antligen en nolla gumman, det var ni sa javla varda! sa javla duktiga som ni ar. oooh vad jag hatar att jag inte kunde vara dar och se det, fan alltsa! imorggoonnnnnnn <33333 jag ringer nar jag har landat och sitter i bilen hem! du kunde sova hos mig va. PUSSS ALSKAR DIG MIN FINASTE<333333333

#4 - - Sigge:

bra jobbat frida :D en rivning XD men du rev ju tyvärr hela banan när du ramla XD

Till top