Frida Bergman

31 December

Permalink0


Serisöt undra hur många gånger jag har kollat på den här filmen, känslan jag hade den här träningen! Den gör det värt att gå upp i ottan och vara i stallet och fysa ihjäl!

Är sjukt taggad på att börja rida igen, huvudet är fullt av ideér och planer, kommer satsa fullt ut i år. Ska även försöka mig ut på en dressyr tävling och få rutin där :) Även försöka få upp självförtroendet och klättra några klasser :) Ahhh vill bara hoppa upp på min guldstjärna och rida, känslan jag hade sista dressyrtränigen, oslagbar!

Vill även tacka världens bästa Jenny som har gjort mig och hästen till det vi är idag! Utan hennes hjälp tror jag faktiskt inte att jag hade haft kvar iskra. Var så sjukt trött på att rida när hon såg mig för första gången i mars 2011. Satt där och drog i innertygel och hästen hade bakvagnen kvar i stallet, fyfan.. Det var inte ens kul att rida då! Så stort tack till dig Jenny som har stått ut med mina damp fasoner och min galna lilla häst! :D

Du har tagit oss från det här: (som även va en "bra" tid)





Till det här:
På 6 månades tid



Undra vart vi är om 6 månader?
Till top