Frida Bergman

29 November

Permalink0
Ledsen för kass uppdatering..

Igår blev det en långdag i stallet, från 12 till halv 7 ;) haha skyller på clara, sen på kvällen så drog jag till clara och hade filmkväll. Pratade om allt mellan himmel och jord. behövligt!

Idag så vaknade vi halv 12 och drog ner till stallet och red en långrunda i skogen, min polle va halft galen men men :)
Smart som jag är hade jag med mig kameran till stallet igår och skulle ta kort på alla saker men glömde bort det -.-

Men köpte iaf: Ett Svart/mörkbrunt equiline schabrak, Ett svart "hemma" schabrak, och ett blått tränings schabrak. Ett svart dressyrträns, bling bling pannband och tyglar och ett brunt skritt täcke. Det va nog allt tror jag :p

Nu ska jag åka in till stan och käka mat med clara och köpa godis!

Till top