Frida Bergman

Är man söt så är man (a)

Permalink3
#1 - - louise:

gullsnuttan, hon är säkert nöjd över john witaker grimman ;) hahah

#2 - - Amanda:

Charmig bild ;)

Vart är du uppstallad :) ?

#3 - - Claes-Göran Olofsson:

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

Till top