Frida Bergman

Min helg

Permalink0
Ledsen för kass uppdatering i helgen men har haft fullt upp med saker, utom jobb :D

Ifredas så drog jag och myggan ut på krogen, hade riktigt trevligt. Träffade oliver som jag inte har snackat med på nästan ett år :) Slutade med att jag låg och sov i kakans framsäte och kramade hans arm ;) Kom väl i säng vid ca 5 ;)

I lördas så hade jag och myggan fullt upp, först drog vi till hennes stall och klippte pascal, åkte och handlade tacos, åkte till mitt stall och mockade, drog och firade clara och sen red jag mupphästen som va jätte fin :) Sen hade jag, mamma, myggan och kakan taco kväll och det slutade med att jag och myggan satt och drack igen. haha va isf inte så taggad ;)

Idag har jag träffat svedin en snabbis, höll på att dö när han skulle köra min bil! sen har jag sovit.. är helt slut efter den här helgen :P Men imorrn är det jobb 7.30-14! Taggad, eller inte... 



Till top