Frida Bergman

29 Februari

Permalink3
Har precis kommit hem från en lång dag i stallet, så jag saknade det igår! Har hunnit med och jobba oxå, 7.30-13.30 idag, skönt med ganska kort dag :)

Skuttade iskrus lite idag på banan, super fin var hon :D Travhoppade ett räcke och en oxer med bom framför. Tycker det funkar super för mig och iskra, hon måste hoppa upp sig och ta i med hela kroppen och jag känner mig 100 % säker :) Slutade med 1.10 på räcket och ca 1 m på oxern, satan vad hon hoppade i slutet :D
Tänkte hoppa lite i helgen och filma :D

hahhahaha och måste berätta en sån rolig sak jag har fått höra av en "okänd person" som har hört av en "okänd person" att jag kom hög till skolan i slutet av 3an och rökte på. Hahaha serisöt började asgarva, vart fan har dom fått det ifrån? jag har inte ens rökt en vanlig cigg i hela mitt liv -.- Denna stad asså! Nyköping i våra hjärtan ;)

Pussssss på er :)



Ja, okej ser ganska hög ut :/
#1 - - Clara:

Kan inte sluta garva åt knarkarn frida ;) <3

#2 - - Zelda:

DRIVER DU??? vem fan är det som ska ha spö???

#3 - - louise:

hahaha, asså :D

Till top