Frida Bergman

25 Juni

Permalink0
Oj oj nu var det länge sen jag skrev här ;)
 
Torsdag: Åkte in till mormor och morfar och sov där över natten, blev inte mycket sova eftersom lilla kräket Oden skulle sova i min säng och busa hela natten ;)
 
Fredag, midsommarafton: Idag stod det hundvakt och träffa fina människor på schemat, vid ca 2 kom ellen till mig och sen vid 6 kom kakan och tage, då blev det lite midsommar mat med lax och potatis :) Stolt över mig själv som kunde laga potatis ;) Sen vid ca halv 10 kom mormor och morfar hem och då drog vi hem till ellen och kollade film, snacka lugn midsommarafton :)
 
Lördag: Vaknade upp hemma hos ellen, åkte hem och somnade i soffan, vaknade och åkte till stallet ;) Sen när jag kom hem hade jag planer på att bara ta det lugn men det ändrades ganska snabbt, fick ett sms om jag kunde köra ner 4 killar till norrköping, och visst det kunde jag efter lite tjat ;) Men det slutade med att vi sov i en bil i stockholm ist, hahah för krogen var stängd i norrköping. Hahha kan fortfarande sitta och asgarva när jag tänker på deras min när dom inser att krogen är stängd :D Men slutade iaf med att vi var 4 st som sov i en bil på en gata i stockholm!
 
Söndag: Hahha vaknade upp av att en tant stod och kollade in i bilen och undrade vad fan vi gjorde, måste ha sett helt sjukt ut :P Dagen slutade iaf med att vi drog till Grönan och var där över dagen, sen drog vi hem.
 
Helgen blev helt spontan och asbra, och kan ju säga att en av grabbarna jag var i stockholm med var mitt ex, lite halvskumt sådär men vafan kul hade vi! :D
 
 
 
 
 
Till top