Frida Bergman

Söndagens resultat & film

Permalink1
Gick ju inte bra om man bara kollar resultaten men känslan är ju ändå det viktigaste! :)
 
Orlandia 95 cm: Var ju våran andra tävling tillsammans så har ju fortfarande inte hittat alla knappar så, och på fredagen innan när jag hoppade hemma så hoppade hon så jävla bra att jag till och med flög av, sjukt vad den lilla hästen kan hoppa! men fick två vägringar på en oxer, mesigt ridet av mig där! Resten av banan hoppade hon fint, höll på att flyga av på hinder nr 7 ;) och lyckades nästan glömma hinder nr 8, snäll häst som var med på den svängen :)
 
Iskra 95 cm: Stress som fan mellan dom två i den här klassen, så han typ bara kasta på sadeln och trava iväg till framhoppningen. Gjorde något fulstopp på framhoppningen men skärpte sig sen! inne på banan fick vi ett stopp på samma oxer, där kunde hon faktiskt ha ställt upp men sur som hon är ;) Höll på att missa samma hinder igen, vet inte om jag var full eller nånting -.- Men stor skillnad mot helgen innan så än finns det lite hopp ;)
 
Iskra 1m: hahah för det första så glömde jag ta av mig min röda jacka, fokuserad var det ;) Fick en sån jävla bra känsla och klarade av alla läskiga jävla oxrar som min lilla hjärna var livrädd för, men vad gör jag då? jo jag ramlar av på ett enkelt jävla räcke. hahha asså kunde inget annat än att skratta, trodde verkligen att det skulle bli omhoppning och sen så stod jag på marken. Men är kanon nöjd över hur det kändes! :D
 
#1 - - Julia:

Kanongalopp Frida! Snyggt:D kram Julia

Till top