Frida Bergman

Taggad till tusen!

Permalink2
Är så sjukt taggad på att sätta igång nu, tror jag behövde den här vilan lika mycket som ferran! För såhär var det länge sen jag kände, har bestämt att i år kommer jag satsa allt!
Har en väldigt bra plan i huvudet om hur jag ska lägga upp allt. Kommer att börja med att lägga all tid och pengar på träningar i februari ioch mars, sen drar tävlingarna igång och då ska vi vara så väl igång att vi bara behöver åka och hoppa någon eller några 90 & 1m, sedan så blir det att bli säkrare på 1.10 nivån ist! 
Självklart kommer jag att gå ner några tävlingar och hoppa lägre och hoppas att det känns som att "leka" runt banan! :)
 
Nu är det först en check hos veterinären den 9/1 och sen massage den 16/1 - Sedan kör vi! :D
 
 
#1 - - Divorce your horse :

Låter som ett bra mål :)

#2 - - frameit.webblogg.se:

Oj va högt du hoppar, va duktig du är! :D

Till top