Frida Bergman

25 februari

Permalink0
Har inte hunnit/orkat bloggat dom senaste dagarna..
 
Men i måndags så red jag en vääääldigt överladdad ferrari på banan, blev mycket galopp och några språng på hindrerna som stod framme. Gick väldigt bra när hon taggade ner lite ;)
Efter det red jag iskra på banan, första gången på länge jag red mer seriöst på henne och kan ju säga att jag har blivit bortskämd med ferrari nu, hon är mer "lätt riden" om man jämför med iskra, phuu vad jag var slut efter att ha ridit henne ca 20 min :p
 
Idag så har det vart underbart väder! Släppte mina hästar uppe på kullen ( en stor hage vi har ) idag och satan vad dom var galna, haha mer i luften dom första 10 minuterna ;)
När jag kom hem började jag rida Iskra och gick helt okej, fick till några riktiga wow steg! Sen hoppade jag en serie som stod framme, hahha hon blev så jäkla glad :D fina skrutt häst <3
Sen var det ferrans tur, tänkte bara jogga henne lite lätt men slutade med ett ordentligt pass ändå. Hon har så jäkla mycket energi den där hästen :p Men blev väldigt fin i slutet :)
 
 
Nu ser hon mer ut som en häst än en B-ponny ;)
 
 
 
Till top