Frida Bergman

Första tävlingen bokad

Permalink6
Som sagt så har jag äntligen fått tummen ur och anmält mig och ferran till våran första tävling :D
Jennie hittade en bra nästa helg, den 8 mars för att vara exakt :) Ska hoppa 80 och 90 cm, båda är Clear round så det är skönt att börja lite lätt :)
 
 
#1 - - Mikaela:

Fin blogg, kram! :)

#2 - - Agnes Bjurek:

Åh, vad roligt att komma ut på tävling! Lyckospark!:D

#3 - - Jessica - Hästar och träning!:

Vad kul ! :D
Lycka till!!

#4 - - emelie:

Lycka till! :)

#5 - - Jenny Nyström:

Roligt att tävlingssäsongen äntligen drar igång, lycka till =)

#6 - - Jennifer:

Fin blogg du har! Hoppas det går bra på din tävling. Kom gärna in på min blogg som handlar om min vardag tillsammans med min fästman Mike och våran 4 månaders son Danny kram

Till top