Frida Bergman

Gårdagens shopping

Permalink3




Även fast jag redan har för många träns så kunde jag inte motstå det här snygga, det var ju ett helt okej pris så vafan ;) tror hon kommer passa riktigt bra i det!


Dom begagnade dyon shapsen kom på posten idag också, lite korta men det finns inte längre att köpa, inte lätt att vara långben ;)




Haha ja, blev ju ett träns till.. Men hade faktiskt planerat att köpa ett dressyr träns, kan ju inte rida runt med en svart sadel och brunt träns ;) så det blev ett från hööks, helt okej ändå :)


Sen blev det ett marinblått dressyr schabrak, pälsglans och en borste :D 

Ska göra en stor rensning bland mina saker och tänkte ha en boppis, så håll koll! :)
#1 - - Rebecka Karlsson:

SV; Tack så jätte mycket!! Ja, jag tror bara han kommer bli snyggare och snyggare nu hihi :')

#2 - - escana.blogg.se:

ÅÅÅÅHHH!! Precis det Equipetränset kärade jag ner mig i på Falsterbomässan. Har du provat det? Hur var det i storlek? Var det sharpman du köpte det och vad kostade det? Så fint!!

Svar: Dom är såååå fina! :DMen det jag köpte var faktiskt inte equipe, utan ett annat märke , kommer inte ihåg vad det hette ;)
Jag har provat det och det är så snyggt på! Jag har full på mitt och det passar, lite mindre käkrem än andra träns bara :)
köpte det på sharpman för ca 900 kr :)
Frida Bergman

#3 - - Johanna:

Ev intresserad av
Svart Equiline schabrak storlek full, använt men i mycket fint skick!

400 :- - NU 300 :-

Kan man få det inkl frakt? Har det krymt/dragit sig ngt efter tvätt?

Svara gärna via Facebook om du har möjlighet Johanna Cagner

Till top