Frida Bergman

Fredag

Permalink0
Ferran mår mycket bättre, tack gode Gud! Var där halv 8 imorse och kollade henne och fixade allt i super fart, var klar med allt på en halvtimme, det är fan snabbt! Idag så fick hon faktiskt gå ut i en liten hage, skönt för henne att få luft! Så hon får gå i en liten hage resten av helgen och dubbel kollas :) men håller tummarna att det verkligen inte kommer tillbaka!
Sen var det hem och fixa sig i rekord fart och fara till Oxelösund och skriva papper, sen så fikade jag med mina saknade jobbar kompisar, har verkligen saknat dom och det jobbet, passar mig betydligt bättre - och gick där ifrån full med energi, den 4 april börjar jag igen och jag längtar!
Lunch hos mormor med Gustav innan det var dags för kvällsjobb 16-21.30, sover över hos mamma och pappa ikväll för börjar kl 8 i morgon bitti 😃




Till top