Frida Bergman

Bloggsuget är tillbaka!

Permalink0
Fick ett sånt himla sug efter att börja skriva igen, satt och läste igenom vad jag skrev förra året vi den här tiden och det är så himla roligt att kolla tillbaka på, för sin egna skull - man glömmer ju bort en del roliga saker!
 
Så tänkte lägga upp lite bilder och berätta lite om vad som har hänt sen sist, och hoppas att ni vill börja läsa igen? ;)
 
 
haha har ju över 1 års tid tjatat om att jag behöver en nu hjälm, har jag fixat det? ne skulle inte tro det. Så gustav tog saken i egna händer och köpte den åt mig! Har jag världens bästa sambo eller? :D
 
 
DBK har släppt en ny Sverige kollektion och ferran och jag var modeller! :D
 
 
Vi har hunnit vart och tävlat några gånger, med helt okej resultat! sista starten blev en felfri runda och en rivning på sista i grunden!
 
 
Hunnit tagit några fler egobilder ;)
 
 
Fixat lite mer i huset, här har vi målat om väggen i sovrummet! As bra tycker jag det blev :D
 
 
Ferran är fullt igång, får jätte bra hjälp av Clara flera dagar i veckan så jag faktiskt hinner ha ett liv ibland ;)
 
 
Astrid lever och är fortfarande skit jobbigt, hat kärlek till den katten, haha!
 
 
 
 
Till top