Frida Bergman

Måndag

Permalink1

Phu, ibland är det jobbigare att ha en ledig helg än att jobba.. har vart fullt upp hela helgen och jag är helt slut i kroppen!

I fredags så tog vi en tripp till lindköping och Ikea, blev lite små shopping men tyvärr var hyllan vi skulle ha slut, så typiskt oss att inte kolla det innan 😂 men mysigt att komma iväg och shoppa lite mer bebis saker 😍 

I lördags började jag morgonen i stallet, Frida, en dressyr ryttare i stallet testade på ferran. Mycket jobb kvar men hon gillar henne skarpt! Planen är att hon ska rida henne ca 3-4 ggr i månaden, så roligt att se sin häst med en riktigt duktig i sadeln, och som Frida sa, det finns mycket gång att plocka ur henne när hon kommer inom ramen igen :) sen var det namngivelese för lilla Agnes, söta lilla tjejen! Och efter det middag med gustavs familj.

Igår började jag med att fodra alla hästar vid 6.30 och sen kom mamma och hjälpte mig att släppa ut alla, skönt att få hjälp och om något skulle hända. Vi tog även en lång promenad med ferran på släp, lagom träningsvärk hade hon ;) sen åkte jag och Gustav tillbaka till lindköping och köpte en byrå ;) kan säga att min kropp inte var glad på mig efter att ha värt och fått in den i bilen! 
Hann även städa och fixa massor hemma innan vi grillade med mamma, pappa och mormor 😄 

Så fullt upp hela helgen och nu är det dags att ladda upp för ännu en jobbvecka, men bara två månader kvar att jobba nu 😏 


#1 - - norrsken Emma:

så fina foton

ha en underbar måndag

Till top