Frida Bergman

Tisdag

Permalink0

Vi har överlevt dag två utan Gustav ;)

Inatt så sov han faktiskt väldigt bra, så skönt! Vid 10 tiden åkte vi in mot stan och mötte upp mamma och pappa för att käka lite lunch, var nog bara ett sett för att träffa fjutten ;) 
Sen åkte vi hem och tog en lång powernap, tacka gudarna för det! 
När Gustav kom hem efter jobb, gym och såklart - garaget fick jag åka iväg till stallet :)

Gjorde nog stallet på rekord tid i dag tror jag, satt upp 35 minuter efter att jag rullade in på gården, då hade jag alltså mockat och fixat allt!
Blev ett pass på gräsbanan men några skutt över sockerbitarna och lite studs, måste jag säga att det var härligt? 😍 och hon var så mjuk och härlig! Underbara häst!
Sen fick hon sig en snabbdusch innan jag åkte hemåt igen, allt detta på 1 timme och 20 min, erkänn att det är snabbt 😏💨 

Nu ligger jag i sängen efter att ha ätit middag och duschat, Gustav får ta läggningen i kväll 😄👌🏻

 

Till top