Frida Bergman

Onsdag

Permalink0

Så roligt att fler och fler tittar in här, gör det lite roligare att ta sig tid att skriva då 😄


Idag så tog vi en tripp till min mormor med mamma, blev bjuden på lunch och glass, så gott så! Fjutten hade även på sig kläderna hon har sytt till honom, så fina så! 😍

Påvägen hem blev det att fixa till ferran, hon fick vila idag och fick nöja sig med lite pussar bara, i morgon tänkte jag försöka komma iväg dit själv.. blir lite inre stress när lillen är med, för han verkar inte vara någon blivande häst kille, stallet är inget kul ;) garaget där emot, där sover han som en stock! Suck, blir pappas pojk det här! ;)

Efter stallet tog vi en promenad till kila möbler och kollade, så mycket fint! Vill vara miljonär nu känner jag!


Nu sitter jag hemma i soffan med fjutten hoppandes i knät, jag har as ont i huvudet och han vägrar att sova, såklart!

Ist så har han skitit ner halva mig, och soffan.. bajsunge ;) 
Blir sängen så fort han behagar att sova!


Till top