Frida Bergman

Fredag

Permalink0

I morse var det riktigt skönt med en lång sovmorgon, har lovat mig själv att endast ge mig själv 2 sovmornar i veckan, annars kommer jag bli förslappad ;)


Fick iaf arslet ur vagnen och tog tag i att börja tvätta alla bebis kläder, när barnmorskan frågade om vi hade packad BB väskan och om allt var klart för bebisen så fick jag lite panik ;) inga kläder var tvättade, inte tapetserat i bebis rummet än och halvt kaos här hemma! Haha så det var bara att ta tag i det idag 🙈 
Pappa och farfar kommer och hjälper oss med att tapetsera på måndag, sen är det bara att inreda, som har har längtat! 😁

Hann med att vara social med pappa min och ett besök hos farmor och farfar innan jag avslutade kvällen hos ferran med en kvällspromenad 😄👌🏻 


Dom här tapeterna ska vi ha som en fondvägg i bebisrummet 😍

Till top