Frida Bergman

Torsdag

Permalink2

Första riktiga lediga dagen, startade den såklart hos ferran 😄 snacka om att jag saknar att vara igång och träna, speciellt när man är ledig och inte har speciellt mycket att göra, eller det har jag egentligen..

Longerade ferris en snabbis och sen fick jag ett mockryck och fixade till ferran, Sara och Clara innan jag åkte vidare till mamma och pappa för lunch :) 

På EM var det dags för ännu ett barnmorskebesök, berättade om det som hände igår och att jag har blödit näsblod i en vecka, vilket var helt normalt! Även blodtryck och kurvan på magen låg bra 😄 sen kollade vi om han har lagt sig till rätta, vilket han har!! Shit alltså! Och när hon skulle känna och lyssna på hans hjärtljud så tyckte hon min mage var väldigt hård och frågade om jag hade mycket sammandragningar, ehh svara jag, hur vet jag det? 😂 haha snacka om att man har noll koll på allt sånt första gången man är gravid, eller iaf jag.. jag vet inte hur det känner, eller hur förvärkar känns? 
Men tror jag märker när det är dags på riktigt ;) den smärtan går nog inte att missa 😱 

Nu är vi påväg hem från Örebro, en liten kvällstripp blev det såhär på kvällskvisten! 


#1 - - Anonym:

Haha du märker när de e dags, du fick ju följa mig hela dagen 😁😃

#2 - - Anonym:

Haha du märker när de e dags, du fick ju följa mig hela dagen 😁😃

Till top