Frida Bergman

Onödig lista..

Permalink0

Har du några smeknamn?

ojoj, ska jag verkligen skriva alla hemska öknamn min pappa har kommit på under åren? har inget speciellt som folk kallar mig förutom min familj som kallar mig typ fisen, berta, hulda och gustav brukar kalla mig kossan för att jag är så osmidigt ;)

Har du några konstiga saker för dig som du brukar göra?
 
Har lite konstiga saker för mig emellan åt ;) Brukar hålla kniven åt fel håll, alltså den vassa delen uppåt - känns så mycket bättre! Tar alltid bort fyllningen på Billys pizzan och äter bara brödet. Hatar att ha mörkt när jag äter, skulle helst vilja ha en strålkastare typ...

Vilken sida av sängen sover du på?

Från dörrens synvinkel vänster och från sängen höger ;)

Har du något som du ofta säger till andra att göra men aldrig gör själv?

Hmm ne inte vad jag kan komma på nu!

Vad önskar du dig mest just nu?

Vår och sol! så trött på regn och slask, skulle dock vara gött med lite mer pengar på kortet också! ;)

Favoritfrukt? 

Cravings efter vattenmelon!

Något du alltid har i kylen?

Önskar att den ständigt var fylld med god mat och massa gott, men den ekar nästan alltid tomt :( Står väl typ alltid en ketchup flaska där, och några gamla potatisar..

 
Okeeeeeej, nu saknar jag mitt mörka hår... Igeeeeeeen!

 

Till top