Frida Bergman

Dags igen!

min vardag Permalink0

Som livet så går bloggandet upp och ner ;) men ibland är jag jätte sugen på att skriva och ibland inte alls, brukar dra mig bort när det är mycket annat i livet!


Till livet då, ferran är kvar än.. en toppen familj jag verkligen ville skulle ta henne och ferran gillade verkligen tjejen, men men tydligen inte :/ tråkigt värre! Men det kanske var någon mening med det.. 
har som sagt ingen lust alls till att ens åka till stallet, aldrig känt så! Men känner att jag gör rätt som tar en paus, kommer ha hästar i mitt liv ändå, men slippa ansvaret och all tid det tar med ferran just nu. 
Funderar fortfarande på om jag ska sälja henne i stället, känns nästan omöjligt att hitta någon jag litar på så mycket, och vill inte riskera att få tillbaka en förstörd häst - oh det är så svårt, ni hör ju själva hur virrig jag är med det här..


Till något roligare då - jag har köpt min dröm bil! 😁 i så många år jag har tjatat om att jag vill testa på att köra bil på riktigt, och satan så roligt det är! Den adrenalinkicken kan ferran aldrig mäta sig med tyvärr 😏



Och Hugo då, han växer så det knackar och visar sin personlighet mer för varje dag som går! Underbara unge! 😍❤️



Till top