Frida Bergman

Onsdag

Permalink1

Ännu en lugn dag hemma med Hugo :)


När Gustav kom hem från jobbet passade jag på att dra till stallet. Blev en lång uteritt med rätt mycket galopp, alltså Gud vad jag har tappat styrka i benen! Håller på att dö av att stå upp i någon minut.. dags att börja träna ;)
Sen passade jag på att bada och schamponera henne när hon ändå var svettig :) så nu är hon redo för hösten, ska skicka iväg mina skär och klippa henne också :)

Gustav är iväg med Hugo så tog lång tid på mig i stallet och tänkte åka hem, ta en lång dusch och slappa lite i min ensamhet.. tror ni det blev så eller? Nej, för Gustav har glömt att lägga ut en nyckel in.. så nu sitter jag här i bilen och väntar på honom.. Stinker svett och är nästan lika blöt som ferran var 😒 #livetmedgustav 

#1 - - Anonym:

Du å din klippning 😂😃

Till top