Frida Bergman

Så svårt!

min vardag Permalink0

Det här med ferran tar mer än vad jag hade räknat med, tankarna snurrar hela tiden - fast jag vet att jag gör rätt innerst inne!

Det här har vart pågång i mitt huvud i över 1 års tid, men jag har inte vart mogen att ta steget! Nu är som sagt bollen i rullning och jag vet att det kommer kännas bra när det är över och känslorna har lagt sig, men usch! Ena sekunden är jag redo att behålla henne, får ständigt påminna mig själv om varför jag gör det här! 
Sjukt vilka känslor och band man får till dessa djur, hon har ju vart mitt allt i 3,5 år! Den som jag har lagt all min lediga tid och pengar på, gjort en ordentlig satsning med och älskat från första stund!

Har en toppen familj som kommer och testar henne på fredag, håller tummarna att det är lika bra som det låter! 

Till top