Frida Bergman

Lördag

min vardag Permalink0
Idag har jag och Hugo vart och överraskat Clara med en babyshower! 
Så trevligt och mysigt så, härligt och sitta och prata om allt mellan himmel och jord :D 
  (null)

Sara hade vart snäll och fixat till ferran innan jag kom, väldigt uppskattat då hugo inte tycker om när jag ska stå och mocka och han måste vara still och titta på, men att ta in massor av hästar det går hem, bara man är i rörelse ;) Så hon fick helt enkelt vila idag, men i morgon ska jag vara i stallet innan 7 och rida ut en sväng med Sara!
 
Igår satt jag och klippte ihop en försäljningsfilm på ferran, så sjukt det känns att göra det.. Men jag tror som sagt att det kommer bli bra och att jag tar rätt beslut. 
Ska åka och göra en besikting på henne innan jag gör en annons, känns bättre och veta att hon förhoppningsvis är fräsch innan man lägger ut henne.. Sen får vi se om hon ens blir såld, det är ju aldrig en sjävklarhet. Iskra tog det ett halvår innan hon åkte, då ville jag bara bli av med henne till slut ;)
 
 

Till top