Frida Bergman

Onsdag

min vardag Permalink2
Alltså vilket deppigt väder.. grått och regn hela dagen, man får ju inte direkt mer energi av det! Hugo fick en snabb feberkänning i natt och var super ledsen, men efter en alvedon somnade han och sov resten av natten. Så konstigt att det bara kan komma på en timme, för innan var han helt pigg och glad, likadant nu på dagen - inget täcken på feber, bara lite snorig näsa.

(null)

Inatt går jag på jobb igen efter en långledighet, eller ja jag var ju inne ett långpass men ändå ;) så när Gustav kommer hem ska jag gå och vila en stund så jag överlever natten, är alltid tröttast när vi börjar jobba.. då har jag haft Hugo natten innan, gått upp tidigt och håller igång hela dagen sen jobba natt på det, så mina mörka ringar under ögonen går inte att missa ;)

Igår så köpte jag faktiskt en ny dator, har ju vart i ett behov av en läääänge men inte velat lägga 15-18 tusen på än, när man ändå använder mobilen till så mycket, men hittade en begnagnad Mac book pro igår jag inte kunde motstå så nu har jag äntligen en bra jobbdata igen 😄👌🏻 så nu ska jag bara försöka lära mig alla nya program och så, inte det lättaste 😩

(null)

(null)

(null)

Gårdagens middag och Hugos standard min nu för tiden 😂
#1 - - Sofie:

Välkommen till nya tänder åldern ;)

#2 - - Sofie:

Välkommen till nya tänder åldern ;)

Svar: Så långt tänkte inte jag 🙄
Frida Bergman

Till top