Frida Bergman

Lista

min vardag Permalink0
Skulle du hellre alltid vara 15 min försenad eller alltid 30 min för tidig?

Skulle välja att vara 30 min tidig, hatar att stressa!

Skulle du hellre förlora alla dina pengar eller alla dina fotografier? 

Oh gud vad svårt! Med tanke på att jag är fattig för tillfället så får svaret bli att förlora alla pengar. Älskar att titta tillbaka på gamla bilder :)

Skulle du hellre sitta i fängelset i fyra år för något du ej gjort eller komma undan för ett brott du har begått men leva i rädsla för att bli tillfångatagen?

Men gud ännu svårare fråga ju! Hm, skulle nog välja alternativ två, om det bara handlar om en liten sak, kan ju inte vara utan Hugo i 4 år!

Skulle du hellre vilja flyga i 24h eller vara osynlig i 24h? 

Osynlig! Gud vad roligt att höra vad folk tycker om än bakom ryggen ;)

Skulle du hellre vara ökänd efter din död eller vara bortglömd av alla?

Ökänd!

Skulle du hellre tatuera dig i ansiktet eller ha ett ärr från en brännskada misshandel i ansiktet?

Tatuera tror jag..

Skulle du hellre ha obegränsat med pengar eller obegränsat med tid?

Obegränsat med pengar, lätt!

Skulle du hellre kontrollera vädret eller kontrollera eller kontrollera din mens?

Kontrollera vädret, vår och sommar året runt!
 
Skulle du hellre alltid förlora eller aldrig spela?

Aldrig spela spel!

Skulle du hellre vilja höra varenda konversation eller kunna ta tillbaka de du sagt?

Kunna ta tillbaka det jag har sagt ibland, har ju en förmåga att tänka efter ibland ;)

Skulle du hellre endast kunna lyssna på en enda låt i resten av ditt liv eller äta samma lunchrätt i resten av ditt liv? 

Äta samma lunch varje dag, om det är något gott vill säga 😄

Skulle du hellre vara utan tacos eller utan pizza för resten av ditt liv?

Pizza lätt! Tacos är ju så gott! 😍

Skulle du hellre stoppa krig eller stoppa hunger?

Hunger! 

Skulle du hellre använda sandpapper som toalettpapper eller vara tvungen att äta stark chili till alla dina måltider?

Haha tar nog chili 😩

Skulle du hellre springa ett marathon eller köra Vasaloppet?

Oh fy fan, blev trött av att bara tänka på det.. men skulle välja att springa om jag måste välja!

(null)

Till top