Frida Bergman

Hej igen!

min vardag Permalink2
Nu har jag faktiskt inga bra ursäkter för att inte blogga, och det är ju så roligt att kolla tillbaka på! Så skärpning nu Frida!

Igår fixade jag äntligen en ny mobil, var verkligen på tiden då min gamla gjorde allt annat än funka! 

Livet rullar på i full fart, Hugo har redan blivit över halvåret, hur sjukt!!?
Ferran är nästan fullt igång, har vart med och hopptränat tre gånger för en ny tränare, passar oss väldigt bra! Känns som den onda cirkeln vi var i innan jag blev gravid är borta helt - finns ingen tvekan i henne alls! 

Första februari börjar jag jobba ordentligt igen, har ju hoppat in och jobbat lite helger och kvällar men hör nu - har fått en fast tjänst! Hallelulia, efter 7 år är jag fast anställd, känns så bra! Kommer att jobba natt och bara 65 % så känns toppen, kommer ha bra med tid till Hugo, familjen, ferran och DBK 😄👌🏻

Är det något ni undrar över så fråga på och ska jag försöka hålla igång bloggen nu? ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Anonym:

Äntligeeeeeeen!!! 😘😘😘 /myggis

#2 - - Anonym:

Äntligeeeeeeen!!! 😘😘😘 /myggis

Till top