Frida Bergman

50 frågor om mig

min vardag Permalink0

1. Vem litar du på? Gustav och Mamma!

2. Vart skulle du vilja vara just nu? Trivs väldigt bra där jag är i livet, skulle dock inte göra något om vi bodde större.. men det löser sig nog till slut!

3. Favoritstad? Är ju inte så berest, så får säga Göteborg! :D

4. Vilket är ditt favoritnummer? Inte en aning..

5. Vad var det senaste du åt? Sockerkaks smet ;)

6. Vad är du tacksam för? Min underbara familj och släkt, mina underbara vänner som finns där och stöttar och såklart ferran! <3

7.. Har du någonsin hjälpt en fullständig främling? Det enda som dyker upp i huvudet just nu är när jag hjälpte en gammal gubbe att packa ner varor i affären :) Men borde ju ha hjälpt till mer ;)

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?

Gustav!

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet?

Det första är ju faktiskt utseendet, men personligheten och hur social personen är! 

10. Vad är lycka för dig?

Oj väldigt mycket.. en varm sommarkväll med grillat, underbart folk och känslan av att sommarn aldrig kommer ta slut!

11. Favorit tv-program?

Just nu följer jag bonusfamiljen på svt, rekomederar starkt! :D

12. Har du några syskon?

Nope, ensambarn. Inte ens en ynka kusin ;)

13. Längd? 177 cm

14. Hårfärg? Naturliga hårfärgen är blond, nu är det grått/ väldigt ljust blont!

15. Vad är din största dröm?

oj vad svårt.. komma på vad mitt dröm jobb är och jobba med det.
Leva tillsammans med Gustav och vara lycklig!

16. Har du gjort någon operation?

Nej.

17. Favorithögtid?

Älskar julafton!

18. Vad är det värsta du vet?

Ormar, mörker och folk som trycker ner andra!

19. Har du gråtit någon gång utan anledning?

Haha ja, speciellt när jag var gravid :p

20. Vilken var den senaste filmen du såg?

Break up.

21. Favoritdag på året?

Fredagar när man är ledig, men eftersom jag har jobbat skift hela tiden så kan en måndag vara lika underbar! :D

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?

När jag var singel, nja. Hade det vart någon som väckte intresse så hade jag gjort det!

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?

Haha nej, alldeles för stel!

24. Kramar eller kyssar?

Älskar kramar!

25. Choklad eller vanilj?

CHOKLAD.

26. Har du tatueringar?

Inte en enda!

27. Vad lyssnar du på just nu?

Hahah har faktiskt filmen Linas kvällsbok på :p

28. Är du kär i någon kändis?

Nej! Men vin diesel har en speciell plats :D

29. Vilka böcker läser du just nu?

Har sagt att jag ska läsa Therese Lindgrens bok i typ ett halvår, tror ni jag har börjat? Nej!

30. Piercingar?

I öronen om det räknas, och har haft i naveln.

31. Favoritfilmer?

Hmm, är ju svag för svenska komedier :)

32. Favoritsport?

Får väl svara ridsport på den ;)

33. Vad är din största rädsla?

Dagen när någon släkting går bort.

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?

Smöriga! Och salta.

,35. Hundar eller katter?

Hundar <3 och helst schäfer!

36. Favoritblomma?

Liljor

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?

Smyg ätit upp allt godis som fanns hemma när jag var mindre, snott alkohol hemma och massa annat :p

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet?

Kakan!

39. Har du älskat någon någon gång?

JA!

40. Vem vill du träffa just nu?

Var väldigt länge sen jag träffade myggan och även Sofie, så det är dags!

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan?

Ja.

42. Hur imponerar man på dig om man är kille?

Man gillar bilar ;) hahah ne, men man är social och charmig :)

43. Gillar du att flyga flygplan?

Ja, eftersom man oftast är på väg till något härligt ställe! :D

44. Höger- eller vänsterhänt?

Höger!

45. Hur många kuddar sover du med?

Två vill jag ha på min sida :)

46. Saknar du någon?

Morfar! Vad jag önskar att han hade fått träffat både Gustav och speciellt Hugo <3

47. Lyssnar på radio?

Ja, alltid i bilen.

48. Bästa beslutet du har gjort i år?

Att jag bestämde mig för att lyssna på mitt hjärta och ha kvar ferran!

49. Sämsta beslutet i år?

Om man ska tänka med plånboken så var det sämsta att ha kvar ferran & att köpa mig min dröm bil.. Men båda gör mig gladare än vad pengar på kontot gör!

50. Din senaste nerladdade app?

Quizkampen!

 

 
 
Till top