Frida Bergman

Året 2010

min vardag Permalink1
 
Jag hade sjukt orange hår..
 
 
Zelda och jag satt verkligen ihop!
 
 
Var lite fjortis av mig och försökte få Iskra att funka!
 
 
Jag och becca åkte på långpraktik till Mellerud, där blev jag förälskad i "Bosse" Ångrar än idag att jag inte köpte den hästen!
 
 
Oliver och jag var BFF! Vi hängde ihop nästan varje dag i ca 2 år, satan så kul jag hade med den människan!
 
 
Som sagt, vi satt ihop!
 
 
Flög av var och varannan tävling..
 
 
Lite mer fjortis..
 
 
Zelda och jag bodde i Stockholm en vecka, vi hade det så grymt kul! Brun var jag också, och smal, och fixad..
 
 
 
Jag fyllde 18 och festade som aldrig förr!
 
 
Tävlade en hel del innan hon blev behandlad igen.
 
 
Tog körkort och det enda jag ville ha var en Golf..
 
 
Blev ingen Golf, utan min min lilla baleno! haha så mycket roliga minnen jag har ifrån den här bilen och den tiden i mitt liv! Var så stolt över mitt lilla blåbär!
 

 

 
#1 - - Z:

Det här gjorde min måndag. Bästa du och bästa vi! <3

Till top