Frida Bergman

Dags att ta tag i livet!

min vardag Permalink0
Nu har jag och Gustav bestämt oss, nu är det slut på tjockis tiden!
Båda två har blivit så himla lata och sambo tjocka börjar vi bli, eller okej - vi är redan tjockisar :p
Så från och med idag är det träning som gäller, jag ska försöka att tänka på vad jag äter, och hur mycket!
 
Vi mätte oss och tog bilder i bara underkläder, och alltså jag ville typ börja gråta när jag såg mig själv! Det är verkligen på tiden att ta tag i det här nu, vill tillbaka till den formen jag var i innan jag blev gravid, eller ännu bättre!
 
Så nu ska vi väga och mäta oss varannan vecka och hoppas på resultat, jag är ju tyvärr en sån person som tröttnar på att träna efter ca 2 veckor - för att jag inte ser någon skillnad! Men om jag verkligen håller igång den här gången och ser att det blir mindre och mindre cm runt höfterna så kanske jag orkar fortsätta? ;)
 
Nu kan jag snart inte skylla på att jag ha vart gravid, är ju fasiken 9 månader sen snart!
Till top