Frida Bergman

Söndag

min vardag Permalink2
Fick skäll av Sara att jag är kass på att uppdatera, haha och jag kan ju bara hålla med ;)

Igår åkte Gustav iväg med ett grabbgäng till alperna och ska vara borta en vecka, jag har jobbat natt hela helgen och är inne på sista timmarna innan jag är ledig i 9 dagar igen! 🙌🏻 
Hugo har sovit hos mamma och pappa i två nätter nu, himla pusslande med barn, jobb och en häst mitt i allt också 🙄 men tur att vi har folk runt omkring som vill passa fjutten ibland 😁 i morgon får jag iaf äntligen hem honom igen, och vet ni? Han har lärt sig att stå! Så nu kryper han, sitter och kan ställa sig upp! Helt sjukt hur fort tiden går alltså.. tror ni han kommer att kunna gå innan han fyller 1? 

Min kära lilla ferran har faktiskt fått vila i en vecka och ska få vila nästa också, har vart svinkallt och jag orkar inte ha dåligt samvete och stressa ihjäl mig nu när Gustav är borta :) så blir bara borstning och mys nu! Sen sätter vi fart igen, förhoppningsvis är det lite varmare då också 😄👌🏻

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


#1 - - Sara :

Bra med uppdatering 😉säg till om du behöver hjälp med mockning!

#2 - - Sara :

Bra med uppdatering 😉säg till om du behöver hjälp med mockning!

Till top