Frida Bergman

En vecka kvar som hästägare

min vardag Permalink0
Ferran är såld!
Samtidigt som det såklart är en lättnad och skönt att hon blev såld så blev det så himla verkligen när orden kom, vi vill ha henne! Även fast jag har vetat och velat att hon ska åka så känner jag mig tom just nu..
Ni har säkert undrat hur allt har gått sen jag skrev att jag skulle lägga ut henne, men har inte velat skriva ut något innan det är klart, eller allt är ju inte 100 klart än då hon fortfarande står kvar i stallet.. Men handpenningen är betald och nästa vecka rullar vi några timmar uppåt i landet och lämnar min älskade vän!
En del av mig vill passa på att njuta fullt ut den här veckan och en annan del vill bara vara hemma och helst inte se henne, så svårt att inte låta känslorna ta över!
Men jag tror och hoppas att hon kommer komma till ett toppen hem där hon kommer bli någons bästa vän och som avgudar henne som hon förtjänar!
 
 
 
Till top