Frida Bergman

Helgen

min vardag Permalink0
En väldigt skön och ledig helg men vi har ändå hunnit med mycket! :D
 
I fredags så följde mamma och pappa med och hämtade hugo på förskolan, tror ni att han blev överlycklig eller? Bara morfar som gäller, vi andra kan lika gärna dra ;)
Blev en lunch med dom innan vi slappade hemma i soffan med glödd i sällskap av micke och sara, lagom ansträngade efter nattjobb! :)
 
 
Klockan ringde tidigt i lördags, för det var stalldags igen!
Så skönt och komma upp tidigt och åka iväg och ha lite egentid, var ju inte igår om man säger så :)
Blev ett pass i ridhuset efter stallet var fixat, och det gick väl sådär.. Hon är verkligen inte som ferran och det är ju den ridningen jag är van vid, men det är bara att traggla på :) Känner ju att jag har tappat mycket ridning också, så irriterande när man vet att man kunde förr men nu funkar det inte på samma sätt!
Söt och snäll är hon iaf ;) Man känner sig trygg på hennes rygg fast hon är väldigt pigg!
 
 
Inte konstigt att kondisen är sämre mot förr, det här är alltså en morgon i stallet.. Ungär lika mycket jag går på 2-3 dagar nu för tiden..
Man fick verkligen mycket gratis träning när man hade häst, och det märker man nu hur mycket man faktiskt rörde på sig!
 
Sen då fyllde pappa år i lördags och det firades med massor av tårta! :D
 
Söndagen började med en lång sovmorgon innan vi åkte till pappa, där meckade han och gustav bil hela dagen medan jag jagade runt på huligan hugo som vände upp och ner på huset, phuuuu!
 
Till top