Frida Bergman

När var det senaste jag..

min vardag Permalink0

..köpte ett klädesplagg? oj, till Hugo shoppar jag hela tiden men till mig? Måste vart ett par jeans för typ 2 veckor sen :)

..köpte ett skönhetsprodukt? Räknas en ny deo till den kategorin?

..gillade en bild på instagram, och varför? Gillar typ alla bilder som kommer upp i flödet ;)

..googlade något? Den här listan!

..såg en film? När såg jag en hel film utan att somna sist? Jo det var nog förr förra helgen med sara! Kan ju vart för att vi hade ett helt bord med godis :D

..lyssnade på en låt? I bilen påväg till jobbet! :)

..tog emot ett sms? Från Gustav, för ca 30 min sen.

..skickade iväg ett sms? Samma som ovan!

..läste en bok? ha ha ha, låååångt innan Hugo kom till världen!

..dansade? typ när jag var 18 år på krogen, efter alldeles för många shots.

..blev starstrucked? Hm, kan inte komma på något nu faktiskt.

..reste? Till new york med älskligen, dock 2 år sen snart!

..pratade i telefon och med vem? Var nog med mamma igår :)

 

 
 
Från resan i new york!
Till top