Frida Bergman

Linda ska bli strypt!

Permalink1
Okej, dagen blev väl inte riktigt planerad som den skulle, tack vare linda! oh den bruden kan verkligen inte planera nånting. så just nu sitter jag hemma hos morfar och väntar på att linda ska komma hem från stallet. Då blire att skynda ner på stan och köpa hårfärg och hitta nått att ha på sig. Sen så ska jag försöka att ta mig här ifrån oxå, vilket inte går så bra för jag hatar bussar. Fan fattar ingen om buss tabeller -.- sen väger mina väskor 100 kg st. Massa mummsigt innehåll ;) Nu ska jag gå och titta på fotboll med morfar <3

kyss, hörs sen, och håll tummarna för att mitt hår ska bli normalt (a)



hahhahahahhahah typ 4 år gammal bild, men så ser mitt naturliga hår ut! vafan skulle jag förstöra det för -.-



hahhaha riktigt fina bilder ;)))



ohh en liten sötnos får avsluta :)
vem kunde tro att hon skulle bli bäst på att hoppa? ;)))
#1 - - ellen:

du ar snygg pumpkin och HELL YEAH att jag har 30 grader i skuggan, du ska se stranden vi var pa idag GRYMT! har massa bilder att visa. brun har jag blivit ocksa mohahaha. hoppas du har kul ikvall baby dansa at mig!<333333

Till top