Frida Bergman

Lista

min vardag Permalink0

Bästa med veckan som var: Oj måste verkligen tänka tillbaka, hmm.. Får nog faktiskt säga Elmia. Alltid roligt att umgås med bästa gänget och så är det ett tecken på att sommarn snart är påväg! Blir så taggad på att få ut min lilla bus bil och åka omkring! :D

Detta tänker jag mycket på: Den här frågan var ju betydligt lättare, men svårare på ett annat sätt - Ferran såklart! Jag har funderat och velat så himla mycket fram och tillbaka så jag haft sån huvudvärk! Och när jag väl släppte bomben så kom febern som en blixt från klar himmlen..  

Dagens mysigaste: När jag skriver det här så har vi haft babyshower för Clara och det var supermysigt! 

 

Dagens kläder: Mysig stickad tröja och mjukisar, min standard klädsel känns det som ;)

Dagens frisyr: Lite halvt flottigt hår i en toffs, skulle behöva hoppa in i en dusch och fica i ordning det, även åka till grymma mio och fixa färgen igen :D Tänkte fortsätta att köra på det gråa hållet och försöka få det riktigt grått med mörkare i botten :)

Dagens mående: F Ö R K Y L D ! Är så trött på att ha ont i huvudet och vara snorig nu. Vill bli frisk!

Dagens borde: Alleldes för mycket ;) Men det tar vi en annan dag tycker jag :D

Dagens smink: Som vanligt när jag väl ska fixa mig lite, mascara och lite foundation.. Skulle behöva gå en smink kurs ;)

Dagens materiella vill ha: Massor av pengar så jag kan ha kvar min älskade ferran! buhuu.. Ne men vad vill jag ha? Skulle verkligen behöva shoppa nya vardags kläder, och lite mer smink, även parfym.. Dags för en shopping dag snart!

 

 

Till top