Frida Bergman

29 December

min vardag Permalink0
Fortfarande några tappra som kollar in här ;) 
Tiden springer iväg och helt plöstligt så har jag inte skrivit på en månad, så kanske dags att skriva några rader igen :)
Ligger just nu i sängen efter en jobbkväll, Gustav är iväg och Hugo sover hos mamma och pappa inatt, det är helt tyst i huset för ovanlighetensskull..
Har precis beställt hem ett sidebord till nya huset! Alltså förstår ni att det endast är 3 hela dagar innan det blir vårt på riktigt? Dessa tre månader sen vi skrev på har verkligen bara sprungit iväg!
Annars så har jag vart sjuk i över två veckor i streck, det är helt sjukt att det inte försvinner! Och har lyckats dra på mig allt, förkyld, feber, matförgiftning och ögoninflamation på det.. Men men, har inte tid eller råd att vara hemma och krya på mig, så bara jobba på!
 
 
Några härliga bilder ifrån västkusten i somras!
Till top