Frida Bergman

Ett tag sen, jag vet!

min vardag Permalink0
fortfarande vissa trogna följare som snällt tittar in här, och ingen uppdatering blir det ;)
Så kanske ska skriva några små rader igen :D
 
Hugis har hunnit blivit hela 1 år! alltså förstår inte vart tiden tar vägen, som alla småbarns föräldrar säger, men det ligger ju något i det ;) Snart kommer han hem med sin första tjej, tar studenten och flyttar hemifrån! 
 
Annars då? Snart 2 månader utan häst i mitt liv, har knappt vart nära en häst förutom vid fotograferingar.. och det känns faktiskt rätt skönt, iaf nu i sommar när man har fullt upp med allt annat, frår se om jag känner annorlunda i höst och när vardagen kommer ikapp! Men som sagt så har jag ju funderat på det här länge, och magkänslan hade rätt, det sista suget som fanns kvar lämnade jag uppe i gävle med ferran <3
 
Där emot så har det ju blivit mer bilar i vardagen än vanligt, och det är ju så sjukt roligt! har hunnit med att vara med och kört min första bankörning, phuuu vilken nervositet och adrenalinkick det var! Vill bara ut och göra om det igen! 
 
Ni får lite blandade bilder från allt möjligt de senaste veckorna, och så uppdaterar jag er hur det går med hus och lite sånt om ni vill? ;)
 
 
Till top