Frida Bergman

Paaaaarty

Permalink1

shiiiiit väldigt länge sen sist ;) Orkar aldrig sitta vid datan längre, och orkar allra mins skriva i bloggen -.- men jag skriver väl lite nu då. Natten tillbringades inne i stan med jullan, andy och linkan. alltid lika kul. hahhaha och måste bara säga att jag och andy råkar alltid ut får helt sjuka saker xD blir vi inte påkörda så blir vi jagade av en galen hund som biter andy xD hahhahhaha, aldrig en tråkig stund här inte :) och på tal om inte tråkigt så va festen i lördas grym, har inte haft så kul på as länge. massa roliga människor som gjorde kvällen bäst :D även fast kvällen började med ett självmords försök av mig så -.- hahhahah aa jag orkar inte tänka tillbaka mer vad jag har gjort så ni får lite bilder sen festen :D
hahhaha njut och skratta (Y)























Älskade underbaraste bästa vän :') <3

Tack för kvällen allihopp :D <3

#1 - - ellen:

<3333333333333333333333333333

Till top