Frida Bergman

Sammanfattning!

Permalink1


okej, nu har jag verkligen inte skrivit på flera dagar, har haft mycket annat för mig :D Ni får en liten sammanfattning av min tid ;)
Idag: vaknade jag upp hos andy, brummade hem och åkte in till stan och käkade mat med mamma och pappa, sen hem och steeeeka lite (: sen så kom bäver till mig och vi åkte och köpte glass, hahhah som slutade i en katastrof typ, hahahhahahhahahhah!  sen så åkte vi hem och hade vattenkrig, muahha jag vann! sen så åt vi lite mackor sen så ville martin och jocke bada med oss. så vi åkte till rinkeby men det sög så vi sitter här hemma nu och kollar på tv... kul!



andys moppe kan visa lite om hur galna våra turer är ;)

Igår: sov jag hos pälsko andy, massa skratt som vanligt :D


söndag: Legat och steeeekt hela dagen sen sjön på kvällen :)

Lördag: sov halva dagen typ, sen åkte jag och red lite på min häst :D

Fredag:  PARTYY. och kvällen va så jävla värd :D roligaste kvällen på länge, mycket länge! allt va jätte bra förutom att jag vill aldrig mer springa ifrån snuten i klack skor i skogen, inte värt att testa!
Ni får lite bilder sen kvällen :D



Mi och pändy på väg in till stan :)



Efter lite mat och lite dricka så blev vi lite glada :D



Dennis :D



Hahahhahah mange visar sitt rätta ja ;D








<3




Sen fick vi byta ställe. riktigt mysigt (;



Glada grabbar ;D



Och lilla nille va snällast och följde mig och andy till bilen så vi inte blev våldtagna ;D
puss på dej nille pille ;D

#1 - - "pändy" :S:

tack för ALLA dagar stinus<3

Till top