Frida Bergman

29 December

Permalink2
Ännu en jobbdag över, och en kvar innan jag är ledig två dagar :)
Efter jobbet så fixade jag stallet sen tog jag in en racer ferrari från hagen, haha hon hoppade runt och bockade idag med :p
Red ut henne för första gången och hon är ju genom snäll alltså, går fram över allt, inte rädd för något och lagom pigg :) Travade mest och hon var riktigt fin, sen påväg hem tog jag en liten galopp. hahha glad tjej kan jag lova, efter det så var det ökad trav hela vägen hem ;) Måste filma henne någon dag så ni får se, man kan inte tro att hon är så rolig att rida när man ser henne ;)
 
Nu tänkte jag gå ut och klippa och frisera iskrus :)
 
 
Gillar den här hästen mer och mer alltså! <3
 
#1 - - Anonym:

Å så söt hon är!!!! :D

#2 - - Julia:

Roligt!!! :)

Till top