Frida Bergman

TÄVLING!!

Permalink28
 
I SAMARBETE MED MIN SPONSOR DESIGN BY KIIWI!
 
 
VAR MED OCH TÄVLA OM EN HÄSTBRICKA!
Du vinner en hästbricka med valfri text på och med stort eller litet lås. Det lilla låset används till träns och mindre knäppen medans den med stort lås används till Grimma, martingal osv de med lite större ringar eller knäppen.
 
För att vara med i denna tävling måste du göra dessa punkter:
  • Kommentera detta inlägg att du är med i tävlingen. ( tänk på att kommentera med namn och mejl adress så vi kan nå er) 
  • Följ på instagram: Jagkallashulda
  • Följ på instagram: Designbykiiwi
Vi kommer att kontrollera så att man har gjort alla punkter när vi drar vinnaren.
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS 31/12 2015
 
#1 - - Sara Walther :

Jag är med, och följer er båda sen länge 😘🦄

Svar: Roligt 😁 ja det hoppas jag att du gör 😉😘
Frida Bergman

#2 - - Amanda Lindersson :

Jag är med ☺️👍🏻

Svar: Vad roligt! Lycka till 😄👍
Frida Bergman

#3 - - Anonym:

Jag är med! 👍😘

#4 - - Anonym:

Jag är med! 👍 😘

#5 - - Julia Svalberg:

Agree med Sara ;)

#6 - - Anonym:

Kul!😃
Jag är med!
Lotta Höglund
[email protected]

#7 - - Johanna:

Klart jag är med! Älskar dessa 😍😍
[email protected]

Svar: Vad roligt att du gillar dom 😄 lycka till! 👍
Frida Bergman

#8 - - Anna Lundin:

Jag är med ☺️

Svar: Vad roligt 😄 lycka till! 👍
Frida Bergman

#9 - - Evelina:

Jag är med! :)
[email protected]

Svar: Lycka till! :)
Frida Bergman

#10 - - Rebecca:

Jag är med!! 😍 mitt egna lyckopiller jippey Grey vill ha en 😄 [email protected]

Svar: Vad roligt 😄 lycka till! 👍
Frida Bergman

#11 - - Henrietta:

Jag och Cella är med 🐴😃 Och följer er båda. Håller tummarna 👍🏻
mail : [email protected]

#12 - - Henrietta:

Jag och Cella är med🐴😃 Håller tummarna! 👍🏻
Mail: [email protected]

#13 - - Lisa Jernaeus :

Jag är med :D Följer båda! 👍🏻

Svar: Vad roligt! lycka till :)
Frida Bergman

#14 - - Natalie Pettersson:

Jag är med! Följer båda! Nataliepe@instagram :)

Svar: Vad roligt! Lycka till :D
Frida Bergman

#15 - - Fanny:

Den där skulle jag vilja överraska min lillasyster och hennes ponny med =D Jag följer er båda på instagram under namnet @fannyelenora_ !!

#16 - - Rebecca Brangö :

Jag är med 😁😘

Svar: Vad roligt! Lycka till :D
Frida Bergman

#17 - - Moa Sundelöf:

Jag är med!😊🌟

Svar: Vad roligt! Lycka till :D
Frida Bergman

#18 - - Paulina :

Jag är med!

Svar: Vad roligt! Lycka till :D
Frida Bergman

#19 - - Jenny:

Kul! Jag vill vara med! 😊😊

Svar: Vad roligt! Lycka till :D
Frida Bergman

#20 - - Jenny Weschke:

Skulle ju ge min mail ja.... 😜

#21 - - Emelie Andersson:

Jag är med! DBK har sååå fina brickor! :)

Svar: Vad roligt! Lycka till :D
Frida Bergman

#22 - - Paulina:

Jag är självklart med! Hoppas, hoppas på en vinst!
Min mejl: [email protected]

#23 - - Elin Sunnerberg:

Jag är med😍👍🏻
[email protected]

#24 - - Alva:

Jag är med :)
Följer er båda nu på instagram, heter Alvabanan där :)

#25 - - Alva:

Jag är med :D
Följer er båda på instagram, jag heter @alvabanan där :) hoppas jag vinner haha, älskar de brickorna!

#26 - - Tilda Öjerhed:

Åh hade varit perfekt att ha som tur bricka nu när jag ska kvala in till Scandinavium 😍
Följer båda på instagram!
[email protected]

Svar: Vad roligt! :D lycka till 👍
Frida Bergman

#27 - - Lina:

Jag är givetvis med :D

Svar: Härligt! Lycka till! :)
Frida Bergman

#28 - - Mikaela:

Är med och tävlar! :) :) :) Min instagram är Dalamicka! Skulle bli superglad över en vinstbricka!

Till top