Frida Bergman

Hej igen!

Permalink0
Mycket som händer i livet just nu samtidigt som inget händer, ungefär så känns det just nu!
Har jobbat en hel del och har haft noll energi, varken till ferran eller något annat heller. Väldigt rolig person och vara vän eller sambo med ;) haha!
Men jag hoppas snart på en vändning och energin börjar komma tillbaka, brukar alltid bli lite nere och deppig på hösten.
I morgon väntar en ledig dag och jag ska träffa saknade Zeldis! Gud har inte träffat henne på flera veckor, och innan dess flera månader! Och om jag känner henne rätt kommer hon att ge mig lite mer energi, som vanligt :D
 
Har ju anmält mig till en tävling om ca 3 veckor, men vet inte riktigt hur jag ska göra, känner inte sånt jätte sug faktiskt men vet att jag kommer tycka det är roligt på plats, så får fundera några dagar till helt enkelt :)
 
 
 
Tre bilder från när Sofie var med till stallet! :)
Till top