Frida Bergman

tooorsdagen!

Permalink2
upps, ingen uppdatering igår. Helt slut efter praktiken sen va jag med oliver :)
Idag va sista dagen hos linda då, nationella prov i morrn...kommer ju gå super ;) känns ganska skönt att komma tillbaka till skolan för det har vart så himla mycket häst nu i 2 veckor -.- jobbigt!
Skulle ha vart hoppträning idag men vi sket i det för det är ju snö storm ute :O inte okej! har typ döt av frostskador hela dagen :( stackars mig.

Nu ska jag försöka att plugga lite, men det går inte så bra (a) puss så länge <3



FAAAAN har alltid bestulsångest om jag ska va blond eller svart :(
#1 - - louise:

BLOND :) hihi <3

#2 - - Jennie Svensson:

Om jag får säga så tycker jag att du är supersnygg i mörkt hår och när du har lugg sådär :) Du är fin i blond också fast då skulle det vart ditt naturliga. Men jag fattar inte att du blekte bort de där fina mörka :)

Till top