Frida Bergman

träningen och krossad fot!

Permalink3

Träningen idag gick helt okej :) pigg och glad häst som vanligt. Ibörjan så va jag stel och hästen ännu stelare men i slutet så va hon riktigt avslappnad och fin :) tränad på att hon ska flytta för skänkeln och det börjar gå framåt :) Sen skuttade vi lite i slutet och tränade på omhoppningssvängar, och jävlar vad hon satte sig på rumpan och trampade runt, kameran hade inge batteri så blev ingen film :(

Sen efter träningen så skulle jag skölja av henne och hon tyckte något i spolspiltan va jätte läskigt och vägrar röra sig, och såklart så stod hon ju på min tå! hästjäveln flyttade inte på sig utan skulle vända 90 grader på min fot! Satans ont gjorde det och en mamma som stod och asgarvade åt mig, inte lika kul när vi kom hem och min tå är typ krossad -.- svart nagel och nagelbandet är borta! möms ;) Haltar som en liten kärring och kan bara ha foppatofflor på mig, känns lägligt till beppe i morgon -.-



Tur för henne att hon är så jävla söt och duktig annars skulle jag nog ha skjutit henne ;)

Nu ska jag snart åka in och ha filmkväll med tobbe :) passande med foten iaf ;)

#1 - - MLI DAHLGREN:

sv; haha, jaså. Föl blir det inom en liten framtid!:)

#2 - - MLI DAHLGREN:

sv; haha, jaså. Föl blir det inom en liten framtid!:)

#3 - - mormor:

Stackars lilla tå.

Till top